Support





Supportaftaler skaber tryghed for den enkelte virksomhed både driftsmæssigt og økonomisk.


En supportaftale kan f.eks. omfatte servicebesøg eller telefonsupport. Aftalen kan både gælde hele installationen eller kun dele af den. En af fordelene ved en serviceaftale er, at anlægget regelmæssig bliver efterset, så uforudsete nedbrud kan forebygges. Det er som regel flere gange dyrere at udbedre fejl end at forbygge.


Desuden har konsulenten et indgående kendskab til netop jeres IT system, samtidig med at konsulenten bibringer jeres organisation opdateret viden omkring nye teknologier og muligheder.


ALBA Computing tilbyder flere former for supportaftaler, som med fordel kan kombineres:

  • • Klippekort.
  • • Leje af IT-konsulent på jeres adresse
  • • Fjernadgang


Klippekort





Klippekortet er en nem og praktisk måde at få et fast support samarbejde med ALBA Computing til en fordelagtigt pris. Besparelsen ved klippekortet bliver større, jo flere klip man køber. Klippekortet kan benyttes i enhver situation, hvor du som kunde har brug for servicebesøg. Klippekortet kan også benyttes til system- og softwaresupport samt konsulentydelser. Fordelen i forhold til fastpris serviceaftale dækker denne aftaleform mere varierende behov, eller hvis der forventes at være brug for telefonsupport eller sammen med en fjernadgang aftale. Betingelser for klippekortsaftale:

• Skal altid betales forud før ibrugtagning.

• Købte klip kan ikke refunderes.

• Købte klip kan ikke bruges i forbindelse med fastprisopgaver.

• Købte klip har en gyldighed på 12 mdr.

• Ved arbejde udført i weekends, helligdage samt på hverdage mellem klokken 18:00 og 08:00, fratrækkes der 1,3 klip (timer) for hver påbegyndt times udført arbejde.

• Udgifter til varer og reservedele dækkes ikke af aftalen. Disse faktureres selvstændigt.

• Kørsel afregnes ift. forbrugte timer, dog tillæg for evt. omkostningerne til bro og/eller færge.

• Kørsel samt udgifter til varer og reservedele dækkes ikke af klippekortet.



Fjernadgang